Like

niedziela, 18 maja 2014

"motivation"

   


Hej! Dzisiaj "zaczynam" piosenką Honey! Jestem pod wielkim wrażeniem i bardzo spodobała mi się ta
piosenka. Słucham jej chyba z 10 raz, wpada w ucho, i cały tekst ogólnie daje ogromną motywację do
tego by jak najszybciej pozaliczać co jest w szkole i zacząć wakacje! :) Dzisiaj dość nietypowo, bo chciałam
napisać o motywacji, dokładniej motywacji do nauki do nauki. W następnym tygodniu pojawi się tu wpis z 
motywacją do ćwiczeń i co nieco o moich ćwiczeniach :) Z racji, że jestem w trzeciej klasie gimnazjum
jako na pierwszym miejscu motywację mam aby dostać się do wybranej szkoły. Motywacja jest to ogromna,
ale wiadomo mimo motywacji czasami się po prostu nie chce i tyle. Do końca szkoły jeszcze 40 dni, do 
wystawienia ocen miesiąc. Nie uczę się teraz na sam koniec, jednak kilka przedmiotów "olałam" jednym 
słowem, a w dodatku nauczyciela od miesiąca nie ma i nie wiem jak cokolwiek poprawić. Ostatnie oceny,
klasówki, muszę być przygotowana w 100%. Zawsze sobie robię notatki, mam pamięć wzrokową, czasami
jednak wiem co gdzie było napisane, ale nie znam treści tego. Czytam swoje notatki po 4 razy. Co mnie jeszcze
motywuje? Jak wiele osób pewnie na koniec roku szkolnego "za świadectwo" coś dostaje. Ja wybrałam kilka
rzeczy, gdyż wiadomo, że lepiej jest coś powiedzieć przed kupnem, niż by miał być nietrafiony "prezent". 
Choć wszystkie z tych rzeczy planowałam kupić wcześniej, lecz gdy nadarza się taka okazja, muszę wybrać
tylko jedną i będę miała pewność, że zapracowałam sobie na tą rzecz. JEDNAK w motywacji nie chodzi o
dostanie jakiś rzeczy. Dla mnie najważniejsze jest dostanie się do szkoły której chcę, aczkolwiek gdy nic się
nie chce motywacja jak jakaś jest - jest lepiej. Idę się uczyć z wosu i chemii :) miłej niedzieli! saluuuuuut



af1/vansC3M

grip/lampa bł.


sgs4/SonyZ



no i......





5 komentarzy:

  1. Ja też teraz muszę się zmotywować, też jestem w 3 gimnazjum, i też się muszę w chemii zmotywować :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam tej piosenki :P



    ps. a u mnie? DOLARY DO WYGRANIA na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. vansy miętowe<33
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z nauką! ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.