Like

wtorek, 13 maja 2014

sad, tired, all




Hej!
Wtorek mija mi okropnie. Lekcje lekkie, kilka zastępstw, spotkań, oglądania filmów, ale jednak coś mnie
dziś przygnębiło strasznie, nienawidzę tego stanu. To okropne gdy nie wie się nawet konkretnie dlaczego
tak się dzieje. Codziennie się z tym spotykam, lecz czemu akurat teraz.. Pewnie w ogóle na to nie znajdę
odpowiedzi, co jest dziwne ogólnie rzecz biorąc. Próbowałam odreagować i przejechać się na rowerze.
Jechałam -  ładna pogoda, niebo zachmurzone, ale normalne to w dzisiejszym dniu, gdzie był z przejawami
nie deszczu, lecz ulewy. Myślałam, że "napadało się dzisiaj", jednak myliłam się, bo w połowie drogi złapała
mnie wielka ulewa. :/ Przesiąkłam dosłownie do suchej nitki! Zaraz szybko pod kołdrę, i tak się grzeję od
3 godzin :) Cieszę się, że nie złapała mnie burza - coś pozytywnego, z tego "wyjazdu" :) Ale koniec lenistwa
i zabieram się do ćwiczeń! :) Dzisiaj chcę wam pokazać zdjęcia z mojej ostatniej sesji. Zdjęcia robiłam również
do konkursu których jeszcze nigdzie nie pokazywałam, lecz udostępnię je gdy zostaną ukazane na konkursie.
Poza tym robiłyśmy zdjęcia w innej formie - nie na konkurs. Współpraca z dziewczynami moja była druga.
Potrafiłyśmy się ze sobą dogadać jak i pośmiać :) Pierwszy raz również moja koleżanka - Gosia zajęła się
make-up'em u dziewczyn, jak uważam - spisała się na medal! :) Efekty naszej pracy również możecie zobaczyć
na moim fanpage jak i na dole :) Zapraszam do oglądania! :)





















oraz backstage :)






+ biorę udział w konkursie - http://probkigratisy.blogspot.com/2014/05/majowe-rozdanie-0505-3105-do-wygrania.html
oraz
http://beata70.blogspot.com/2014/05/rozdanie-jubileuszowe-z-okazji-100-postu.html#comment-form
oraz
http://minthairr.blogspot.com/2014/05/rozdanie-zestaw-dla-czytelniczek.html
 Was również zapraszam do wzięcia udziału ;)

7 komentarzy:

  1. też nienawidzę stanu kiedy jestem smutna, ale nie wiem czemu...

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie!
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły pięknie! :) Masz bardzo ładną urodę + genialny makijaż.
    Podoba mi się Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne. ;)
    Ostatnio złapał mnie grad jak wracałam ze szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne z was dziewczyny;)

    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten pomarańczowo - czerwony makijaż :>
    pugix.blogspot.com
    OBSERWUJĘ :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.