Like

wtorek, 27 maja 2014

sama słodycz!

Wybaczcie za nieodzywanie się przez dłuższy czas, miałam problemy osobiste, i nie byłam w stanie cokolwiek
tu napisać. Jest trochę lepiej, jednak ciągle ta niepewność.. W szkole zajęliśmy się już przygotowaniami do 
balu. Jaki wystrój, ćwiczenie poloneza. Jak jestem nastawiona? Sama nie wiem, z jednej strony bardzo chcę,
z drugiej mam dosyć sporów i kłótni jakie były, mam nadzieję, że to się zmieni. Aktualnie mam urwanie głowy
związanych z  lekcjami, ostatnie kartkówki, klasówki, poprawianie.. Dużo tego, ale muszę dać radę. W czwartek/
piątek wybieram się do Oln zawieźć papiery do szkoły, dziś lub jutro muszę zająć się za wypełnienie potrzebnych
dokumentów. Robię prezentację na informatykę i zajadam się truskawkami z czekoladą, mmmm :) W następnym
wpisie planuję dodać zdjęcia swojej kuzynki z majówki, czekajcie cierpliwie! saluuuuuut




2 komentarze:

  1. Ale pychota <3 zjadłabym :333

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka z chęcią się czyta

    Obserwuję

    Poklikasz ? Pierwsza współpraca
    http://madameblossom.blogspot.com/2014/05/shorts-are-girls-best-friends.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.