Like

niedziela, 11 maja 2014

weekend!


zakochałam się w tej piosence :)
(jakość jej na sc nie jest jednak ok :( )

W końcu upragniony weekend, ale nadchodzi ku końcowi :( Myślałam, że ten tydzień będzie trwał wiecznie..
Pierwszy tydzień od miesiąca od kiedy w mojej szkole chodzimy od poniedziałku do piątku - męczarnia! Trudno
było mi się przestawić, ale dałam radę. Kilku nauczycieli w tym tygodniu jedzie na wycieczki, więc będę miała
trochę luzu i tym się pocieszam. Nauki został miesiąc i.. coś z kawałkiem. Od początku roku zabrałam się do
roboty, jednak teraz jeszcze bardziej. Z racji iż w mojej szkole aktualnie jest przeprowadzana ewaluacja, ja
jako przewodnicząca samorządu uczniowskiego jestem zobowiązana do uzupełniania kroniki szkolnej. Nie 
miałam wcześniej do tego głowy, dlatego teraz za to się zabieram! Tak, wszystko na ostatnią  chwilę :D 
Wczoraj zabrałam się za napisanie w komputerze co i jak mam napisać,  a teraz wszystko muszę przepisać 
własnoręcznie i "ozdobić". Wczoraj robiłam zdjęcia, między innymi na konkurs dwóm przesympatycznym
dziewczynom! :) Zdjęcia ukażę na dniach, a raczej dzisiaj wieczorem kilka na fanpage :) Trzymajcie się!
Miłej niedzieli ;) saluuuuuut






LIKE :)
https://www.facebook.com/JullieuPhotography

1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.