Like

niedziela, 15 czerwca 2014

bal, bal, bal!

Hej hej hej! Nie odzywałam się długo z różnych powodów. Oceny, nadrabianie przygotowania do balu, sam
bal. Mnóstwo tego było! Ale tak po krótce dziś pokażę Wam kilka zdjęć z balu jakie zrobiłam/ktoś robił
moim aparatem. Z racji z tego, że ciągle coś się działo zdjęć nie było dużo, ale jednak coś tam jest :) Co o
balu? Cieszę się, że mogłam spędzić tak czas z moim rówieśnikami poprzez między innymi szkolną tradycję.
W mojej szkole od wieeeelu lat na koniec 3 klasy jest bal. Bal odbywa się na sali gimnastycznej, która przed
nim jest wystrojona według pewnego motywu jaki przed został ustalony. Jaki był w tym roku? Trudno powiedzieć.
Ale jedna wielka abstrakcja która miała swoje plusy jak i minusy. Bal trudno opisać w kilku słowach, a jednak
to co było niech zostanie w pamięci każdej osoby jaka tam była ;) Dziękuję wszystkim jeszcze raz! I zapraszam
do oglądania krótkiej fotorelacji - zdjęć które nadawały się do upublicznienia :) I Przepraszam za udostępnienie
bez waszej zgody ;) saluuuut





















1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.