Like

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Children's Day

Hej! Jak tam wczorajszy dzień dziecka? Z upływem lat coraz mniej czuje się tą frajdę z tego dnia. Ale jak
traci się tą frajdę dla Siebie to można robić przyjemność innym! :) Od jakiś dwóch lub trzech tygodni  był
pomysł na zorganizowanie Dnia Dziecka dla przedszkolaków w mojej szkole. Z racji, że moja szkoła to 
zespół szkół, choć przedszkole nie zalicza się chyba do szkoły.. ale jest w budynku gdzie moja szkoła :)
Od początku zajęłam się ogarnianiem wszystkiego, osób, konkurencji, zabawek.. Gdyby nie osoby które
ze mną się tym zajęły to nic by nie wypaliło. Każda osoba była wprost idealna na swoim miejscu! A dzieci
były zadowolone. Miło było patrzeć na uśmiechnięte twarze z powodu naszej obecności u nich, zabaw z 
nimi. Miło było jak dziecko pokazywało prezenty, dyplomy jakie dostało, to ogromne wyróżnienie i każdy
z nas to poczuł! :) Dzisiaj miałam "dzień dziecka" w szkole, choć był określony bardziej jako dzień sportu.
Właściwie to ostatnia taka "uroczystość" przed balem i zakończeniem roku szkolnego. Nie brałam jednak
udziału, lecz robiłam zdjęcia. W sobotę wieczorem pojechałam z rodzicami do Rybna. A ucieszyła się ze
zrobionej przeze mnie dla niej koszulki. W następnym wpisie pokażę wam ją, moje kolejne diy. :) Kupiłam
ostatnio jaśniejsze farby, więc zabieram się za ombre, tie, lub poszperam nad innymi. :) Właśnie.. ostatnio
kupowałam koszulki w house za 9,99 zł. Ale z racji, że lato to o 10 złotych podrożały, a na moje próby diy
chciałabym właśnie więcej koszulek. Dlatego czy może wiecie w jakich sklepach mogłabym takie
znaleźć? Mogą być nawet koszulki z rękawem! Z góry dziękuję za odpowiedź :) Zostawiam was z kilkoma
zdjęciami z Dnia Dziecka u przedszkolaków i zapraszam do oglądania! :) Miłego tygodnia! saluuuuut










8 komentarzy:

  1. Jakie zjawiskowe zdjęcia, też kiedyś robiłam te wielkie bańki. A co do tych koszulek, zwykłe tanie koszulki na pewno znajdziesz w lokalnych second handach i to jeszcze za pare groszy, na pewno zaoszczędzisz niż na kupowaniu nówek w sieciówkach ;) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ! ;)) magicznie to wygląda
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia bąbelkow, takie magiczne. (:

    Zapraszam
    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te bańki :> Nie wiem, gdzie możesz naleźć takie koszulki :< chociażżżż może byłyby w H&M :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie uchwycone zdjęcia baniek mydlanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.