Like

czwartek, 5 czerwca 2014

diy!


Hej! Kolejny wpis tyczy się wcześniej przeze mnie pisanego diy :) Do każdego diy zbieram się i zbieram! Jak
zwykle nie chodzi o chęci, ale o czas czas czas! Ostatnie kartkówki, poprawy i wiadomo za tydzień mam swój
bal gimnazjalny! Chcąc nie chcąc mam pewne uwagi, choć zachowam je dla Siebie, staram się myśleć
pozytywnie, jednak tego brak. Zresztą.. zobaczymy jak będzie, na pewno będę wam wszystko pokazywać.
I przygotowania i sam bal! :) Póki co jeszcze nie mam butów. Chodziłam u Siebie, w Oln, nigdzie nie mogę
znaleźć idealnych, tych jakich chcę.. Może będę musiała kupić nie takie jakie chcę ale takie jakie będą dobre.
Bo niestety mam szeroką stopę co wiele razy utrudnia kupno butów. Ostatnie kilka dni będą w największym
stresie.. Jeżeli chodzi o bal i wszystko z nim związane oraz wyniki egzaminu które niebawem nadejdą. Jeszcze
ostatnie dni w gimnazjum. Nawet nie wiem czy się cieszę, czy mi jest z tego powodu smutno.. Co chwilę inne
emocje mi towarzyszą gdy o tym myślę, bo z jednej strony dobrze, z drugiej źle. Mieszane uczucia. Ale!!!!
Wracając przecież do mojego głównego tematu czyli - DIY. Od początku miałam na myśli robienie to dla
mojej kuzynki  która uwielbia vintage :) W tym samym czasie natrafiłam przypadkiem na jakiś blog o pisaniu
jakiś tekstów na koszulkach i ogólnie jak to się robi. Popełniłam kilka błędów, jednak starałam się jak najszybciej
z nich 'wywlec'. Planuję zrobić jeszcze kilka takich podobnych koszulek, jednak jak byłam tydzień temu w 
Olsztynie to sklep w którym chciałam kupić farby był w trakcie przeprowadzki w inne miejsce. Mam nadzieję,
że niebawem dam radę kupić farby, a jak nie to poszukać w innych sklepach. A może Wy macie takie sklepy,
gdzie można znaleźć farby do tkanin? Z góry dziękuję Wam za odpowiedź :* Poza tym.. co tam u was? Jak
nadrabianie ocen? I jak może przygotowania do wakacji? ;) Pozdrawiam Was cieplutko! :* saluuuuuuuut





oto efekt, na mojej kuzynce ;)




9 komentarzy:

  1. Też mam za tydzień bal :> ładnie Ci wyszło, mogłabyś na tym zarabiać w sumie :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, jednak mi się nie podobają koszulki z tymi 'frędzlami', ale napis super! ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł i efekt :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne diy :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :))!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wyszło :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie Ci to wyszło!! Aż się zastanawiam, czy nie podłapać trochę pomysłu od Ciebie, bo efekt fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow naprawde swietnie ja przerobilas!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.