Like

środa, 4 czerwca 2014

TMI

Hej! Zostałam otagowana przez swoją Gosiałkę w TMI - too much information. Lubię takie "akcje" w tagowaniu
w różnych sprawach, dlatego dziękuję za nominację :) Zabieram się za odpowiadanie na pytania! :) 

 1. Co masz na sobie ?
bokserkę i krótkie spodenki.
 2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
teraz jestem :)
 3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
 tak
 4. Ile masz wzrostu ?
 169 cm.
 5. Ile ważysz ?
wagę zostawiam dla Siebie :>
 6. Jakieś tatuaże ?
 nie
 7. Jakiś piercing ?
 przekute uszy, mam zamiar jeszcze w wardze :) 
 8. OTP ? (one true pairing) 
 *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
 nie mam takiej
 9. Ulubiony program (serial) ?
Project Runway
 10. Ulubione zespoły ? 
 One Direction
 11. Coś, czego Ci brakuje ? 
 Czasu wolnego
 12. Ulubiona piosenka ?


 13. Ile masz lat ?
16
 14. Znak zodiaku ? 
 wodnik
 15. Ulubione cytaty ?
„Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.”  Robert Bresson
,,Jesteśmy dokładnie tacy sami jak kiedyś" - Słoń & Mikser - Tacy sami
,,Życie rzad­ko jest spra­wied­li­we. Bóg nie roz­dziela nie­szczęść równo." Harlan Coben
 16. Ulubiony aktor ?
Johnny Deep, Leonardo Dicaprio
 17. Ulubiony kolor ?
czerwony
 18. Głośna muzyka czy cicha ?
zależy
 19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
nad wodę
 20. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
10 minut 
 21. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
pół godziny
 22. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
 nie 
 23: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
niebieskie oczy
 24. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
popisywanie się
 25. Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery ?
Bloguję od 4-5 lat, więc nie pamiętam powodu konkretnego. Ale chciałam mieć swoje miejsce w sieci,
które będzie moje i tylko moje. Chciałam mieć miejsce gdzie wyrażę swoje zdanie, uczucia. Przedstawię
spędzony dzień i ukażę swoją pasję. 
 26. Czego się boisz ?
 ciemności, samotności, choroby
 27. Co oznacza Twój blogname ?
jullieu - moje "przezwisko" 
 28. Ostatnia przeczytana książka ?
Kamienie na Szaniec
 29. Książka, którą aktualnie czytasz?
 "Stary człowiek i morze"
 30. Co ostatnio oglądałaś ?
ostatni odcinek WobecObiektywu
 31. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
tata
 36. Ulubiona potrawa ?
 spagetti
 32. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Marzę o Paryżu, Londynie, Nowym Jorku, Sydney 
 33. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
jeżeli chodzi o pomieszczenie w domu to kuchnia, a jeżeli ogółem to szkoła
 34. Ulubiony smak słodki ?
cukierki z galaretką!
35. Na jakich instrumentach grasz ?
 na nerwach
36. Ulubiona część biżuterii ?
 kolczyki, naszyjniki
37. Ostatni uprawiany sport ?
 jazda na rowerze, rolki, pływanie, piłka ręczna
38. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś ?
Grzegorz Hyży - na chwilę
39. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
 Z.. człowiekiem z Akacyjnej
40. Ostatnia rzecz którą jadłaś? 
sałatka
41. Ulubiony zespół? 
OneRepublic
42. Masz jakieś fobie?
tak
43. Czy masz autografy jakiś sławnych osób?
tak
44. Jaką rzecz zawsze albo prawie zawsze masz przy sobie?
telefon, aparat 
45. Co ostatnio oglądałaś?
Pierwszą miłość 

46. Jakie portale najczęściej odwiedzasz?
facebook, blogspot, tumblr, ask.fm
47. Kto był ostatnią spotkaną przez Ciebie osobą?
mama, a w szkole Julia
48. Jakiej muzyki słuchasz?
rap, rock, pop, reggae
49. Jesteś szczęśliwy/a?
najbardziej na świecie! :*
50. Kto może odpowiedzieć na te pytania?
każdy kto chce, śmiało! :)


2 komentarze:

  1. Ja też nikomu wagi nie mówię :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. :) Będę wpadać częściej :)
    Zapraszam http://roxy-roxy16.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.