Like

czwartek, 24 lipca 2014

camp in Spain


Witajcie! Wybaczcie za tyle tygodni ciszy. Mnóstwo rzeczy się działo. A przez ostatnie 2 tygodnie byłam na
obozie w Hiszpanii. Dokładnie w słynnej miejscowości Lloret de Mar. Od początku gdy dowiedziałam się, że
mam możliwość wyjazdu tam na obóz wiedziałam, że to będą niezapomniane chwile. Lloret jest przepiękne!
Mieliśmy zmieniony hotel, nie taki jaki był w broszurce, ale patrząc na odległość do plaży i centrum, to ten był
świetny! Z wszystkiego byłam zadowolona. Nie spodziewałam się niczego, także nie oczekiwałam, więc nie mogłam
się na niczym zawieźć :) Gdy wróciłam od razu zabrałam się za obejrzenie kilku odcinków "Pamiętników z Wakacji",
i od razu 'deja vu'. W tych miejscach byłam, w tych sklepach, te widoki, cudowne! I zarazem można się "zasmucić",
że nie mogłam ekipy nagrywającej spotkać :D Poza tym, przygotowałam filmik z wyjazdu. Zastanawiałam się, czy
w ogóle go skleić teraz, czy na koniec wakacji całkowity. Ale.. wyszedł mi na ok. 8 minut, tak więc jutro pokażę go Wam :)
Tymczasem lecę na kolację i kurować się, bo od kilku dni zapalenie oskrzeli nie daje mi spokoju! saluuut




 




















12 komentarzy:

  1. Nigdy w Hiszpanii nie byłam, ale naprawdę ładne zdjęcia, morze takie czyściutkie!!! ^^
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne miejsce :) zazdroszczę!
    pozdrawiam cieplutko ;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo , cóż za widoki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! Niedługo też ruszam do Hiszpanii :)
    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlasnie jestem w lloret :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wlasnie jestem w hiszpani :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się takie wakacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ;) Hiszpania jest piękna, zawsze chciałam tam pojechać ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Cudowne widoczki. Ja bardzo chciałabym pojechać do Barcelony i już powoli mobilizuję resztę rodziny :D

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. o jacie jakie cudne zdjęcia, wakacje miałaś cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję odwiedzić Barcelonę :) Widać, że Ci się podoba - cała promieniejesz! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.