Like

sobota, 2 sierpnia 2014

Barcelona

W czasie mojego obozu jedną (praktycznie jedyną w cenie)wycieczką była wycieczka do Barcelony! :) Co
mogę o tym powiedzieć? Jestem zadowolona z tego wyjazdu, i jestem pod wielkim zachwytem! Barcelona 
jest po prostu  c u d o w n a ! :) Trzeba tam pojechać, pozwiedzać oraz pochodzić po jej uliczkach żeby to
poczuć. :) My między innymi z zewnątrz mogliśmy obejrzeć Świątynię Sagrada Familia, która dopiero zostanie
ukończona w roku 2026 :) Mogliśmy obejrzeć taras widokowy który mieścił się w Ogrodach Gaudiego :)
Widok na Barcelonę? Przepiękny! Następnie udaliśmy się do Camp Nou (napiszę więcej w oddzielnej notce),
następnie udaliśmy się na tkz. deptak w Barcelonie, gdzie mieściły się stragany z upominkami, oraz drzewa pod
którymi można było się skryć podczas ogromnego upału :) Później poszliśmy do Katedry św. Eulalii, dalej 
udaliśmy się do portu, gdzie właściwie w czasie wolnym przesiedziałyśmy w maku, z powodu ogromnego 
głodu. Wszyscy byli wtedy zmęczeni, a jeszcze jeden punkt wycieczki był do zaliczenia - fontanny. Byłam
bardzo źle do nich nastawiona, bo byłam zmęczona. Cały dzień na chodzie w upale, strasznie męczy. Myślałam,
że padnę, po prostu. Ale moje oczekiwania zmieniły się co do fontanny, nawet bardzo. Znalazłam z A miejsce
siedzące. Myślałam, że to będzie nasz finish, ponieważ uważałyśmy, że miejsce mamy bardzo dobre, bo
na samej górze. Aczkolwiek wszystko zmieniło się, kiedy odpoczęłyśmy i zeszłyśmy, a dokładniej zjechałyśmy
niżej. Właściwie nie chciałam zjeżdżać na saam dół, jednak wiem już co bym straciła. Widok wszystkich
fontann jest po prostu obłędny! W tle lecą piosenki z max. 2 lat wstecz, które większość ludzi doskonale zna.
Wszyscy śpiewają, kilka osób tańczy. Mnóstwo zdjęć, nagrywanych filmów. Świetna energia! Fontanny sprawiły,
że było się namęczyć przez cały dzień żeby zobaczyć taki efekt :) Więcej w filmiku jaki wstawię dziś lub jutro :)
Tymczasem piękna pogoda za oknem, więc trzeba ją wykorzystać! Lecę dziś na siłownie, a wieczorem wpadnę 
z filmikiem! :) Miłego dnia, saluuuuuuuuuut!














































2 komentarze:

  1. Piękne widoki :)) Pamiętam te miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo Cudo ten obóz ! I masz rację .. Barcelona jest przepiękna ! I trzeba tam być żeby to poczuć ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.