Like

sobota, 20 września 2014

Miasto 44



Hej! Jeżeli ktoś śledzi mojego tt, to wczoraj pisałam, że wybieram się do kina na "Miasto 44". Pomyślałam, 
że może dobrze byłoby wyrazić własne zdanie na temat tego filmu, dodać coś od Siebie.

Nie chcę pisać streszczenia tego filmu, ponieważ każdy zainteresowany pójdzie na niego do kina, bądź
po prostu obejrzy go później w necie. Nie interesuję się filmami wojennymi. Nie lubię ich oglądać,
ponieważ jest tam mnóstwo krwi, nienawiści, mordów.. Samo serce boli, gdy na to patrzy, a łzy do
oczu napływają. Jednak z drugiej strony mimo bólu, czuje się ogromną dumę i składa się hołd. Tym,
którzy poświęcili swoje życie dla Ojczyzny. "Ceną była śmierć za wolności smak". Film bardzo mną wstrząsną.
Choć więcej mogą powiedzieć Ci którzy są zainteresowani filmami wojennymi. Mogą przyznać, że film
był dobrze zrobiony. Reżyser bardzo pokazał tamtejszą Warszawę i życie w niej. Ukazał przygotowywanie
się do Powstania, jak i jego przebieg względem bohaterów. Uważam, że ten film jest godny polecenia,
ponieważ daje wiele do myślenia. Zmusza do refleksji z której ludzie powinni wyciągnąć wnioski i oddać
hołd tym, którzy tak się poświęcili za naszą wolność. Mnóstwo scen drastycznych, przez co bardzo często
zamykałam oczy, zapewne dużo jest takich ludzi którzy zachowują się w takich chwilach podobnie jak ja. 
Co dodać? Polecam pójść na ten film, ponieważ ukazuje Powstanie z tej najczarniejszej strony i daje wiele do myślenia
przez to. Nie wahajcie się! :) Poza tym, za jakiś czas ukażę się inny post, o innej tematyce, bądźcie cierpliwi.
saluuut

{zdjęcia z internetu}









+ moje :)



a teraz czeka na mnie nauka :C


10 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj na "Mieście 44". Hmm, niby dobry film, ale efekty specjalne beznadziejne, strasznie nierealistyczne (przede wszystkim momenty miłosnych uniesień).

    Zapraszam: http://przemysleniadoszuflady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Film bardzo mnie wstrząsną" nie mnie, a mną ;) taka mała uwaga.
    Poza tym sam byłem na ów filmie, na premierze. Jestem na humanie, ale historia 2wś mało mnie interesuje. Uważam jednak, że ten film jak na, powiedzmy sobie wprost słabe warunki w Polsce, jest naprawdę bardzo dobrze wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tę recenzję. Prawdopodobnie w piątek pojawię się na seansie i cieszy mnie Twoja pozytywna opinia :)
    http://miliony-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie widziałam tego filmu, lecz po tym poście napewno postaram się zobaczyć go w internecie. Moim zdaniem w tego typu filmach postacie zbyt często ukazywane są tylko jako bohaterowie (którymi byli) często zapominamy że byli oni też ludźmi.

    Świetny blog! Zaobserwuje gdy tylko zaloguję się z komputera
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie. Miło będzie jeśli zostawisz komentarz :) Ja będe tu wpadać napewno :):)
    - http://opowiadania-zapomnianych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie historycznych filmow...

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, nie wiedzialam ze ten film juz jest w kinach :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten film ma teraz duży rozgłos i mam zamiar wkrótce się na niego wybrać ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadę na to do kina za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie byłam w kinie, ale koniecznie muszę się wybrać ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.