Like

wtorek, 7 października 2014

autumn! meet friends

Hej! Mało mało i jeszcze mniej czasu! Ale staram się wyrabiać, niedługo mam w końcu zamiar zakupić
nowszy telefon, więc dzięki niemu posty będę mogła pisać praktycznie kiedy będę miała chwilę wolnego
czasu, na co bardzo czekam! :) Nic o telefonie, jak będzie to będzie i na pewno aktywnie zacznę bardziej
prowadzić swoje strony. Ci którzy mieli podobnie do mojej sytuacji, wiedzą o co chodzi :) Co u mnie?
Dużo by pisać! Nowa szkoła, tak nowa, choć.. nie taka nowa jak od 4 tygodni. Zmiana bardzo dobrze
mi posłużyła, choć w poprzedniej nie było mi źle. Poza tym? Jesienne dni powoli dają znaki. Kolorowe
liście, co kocham i co sprawia, że początek szkoły, nadmiar nauki.. Przez chwilę wszystko zanika gdy
można na chwilę stanąć, lub usiąść i popatrzeć na ten obraz. Uspokaja, a zarazem pomaga dostrzec to co
jest w okół Nas, bo zwykle po prostu tego nie dostrzegamy. Ponad miesiąc od wakacji, w innym otoczeniu.
A na pewno każdy się zastanawia "a co ze znajomościami z gimnazjum?", Mimo tego, że krótko minęło
od wakacji w przeciwieństwie do całego roku szkolnego, to z dziewczynami z gimbazy spotkałyśmy się..
już nawet nie wiem ile razy! Co wracam do domu, zawsze znajdzie się chwila na spotkanie, rozmowę, czy
cokolwiek. Mam nadzieję, że kontakt nadal będziemy utrzymywać. Bo przecież nie ma nic lepszego jak
dobrze się dogadywać, a odległość, również rozłąka nie powinny być przeszkodą do tego :) Na następne notki
zdjęcia mam przygotowane, dlatego spodziewajcie się! :) Mam nadzieję, że znajdę tą chwilę, bo jak na pewno
część z Was wie - czasem z nim na prawdę trudno. To tyle. Miłego tygodnia! :) I zapraszam do oglądania zdjęć :* saluuuut





















1 komentarz:

  1. Piękne szczeniaczki, bardzo lubię jesień! Widzę, że fajnie się z przyjaciółmi bawiłaś!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.