Like

poniedziałek, 20 października 2014

diy


Hej!
Już od daaaawna zbierałam się z tym jak i z innymi notkami jakie niebawem zobaczycie :) Ale w końcu
mam czas, żeby wstawić coś i zarazem pokazać coś Wam :) W Wakacje przed wyjazdem do Hiszpanii,
dosłownie na kilka dni przed jak była już u mnie moja kuzynka wpadłam na pomysł przeróbki koszulek.
Do tego dołączyły również spodenki mojej kuzynki, które później miała w Hiszpanii :) Na czym polega
moje diy w tym przypadku? Farbowanie! Wiele pewnie moich obserwujących wie, że uwielbiam coś robić
ręcznie, choć bardziej robić coś z ubraniami. Tym razem padło tylko na farbowanie. Jaki efekt? Zobaczcie sami! :)
Niestety nie mam zdjęcia jak związałam koszulkę.. Związałam ją w rulonik i w poszczególnych miejscach
zakręciłam gumki recepturki, i w miejsca pomiędzy jedną, a drugą gumką recep. polałam farbę. 
Wlałam wrzątek do miski i dodałam bodajże niebieską bądź zieloną farbę (nie pamiętam, ale wiem, że efekt
wyszedł "dziwny", dlatego raczej niebieską), chciałam ombre niebieskie, dlatego zanurzyłam koszulkę do
miejsca pod biustem, jednak nie podobało mi się "przejście" z białego na niebieski i próbowałam jakoś to
zmienić ręcznie dokładać niebieską farbę (teraz wiem, że popełniłam ogromny błąd :( ) Nie wyszło to zbyt 
zadowalające, więc wlałam zieloną farbę i włożyłam w to górę koszulki i taki efekt. 
Spodenki maczane w bardzo ciepłej wodzie zmieszanej z farbą fioletową przez ok. 15 minut.


Nie wiem dlaczego wtedy nie zrobiłam zdjęć jak robiłam, wtedy było krok-po-kroku. Ale postaram się
następny razem tak zrobić :) saluuuuuuut!

1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.