Like

wtorek, 25 listopada 2014

disease

Okropnie jest chorować! Leżeć w łóżku i nic nie robić, niby takie super, ale jeszcze jak z bólem.. Już nie 
takie kolorowe. Kuruję się od czterech dni na wyjazd w środę i w czwartek i ogólnie. Nienawidzę chorować!
Ale mam nadzieję, że te 4 dni wolnego, postawią mnie jutro na nogi. Myślałam, że chorując
nadrobię zaległości na blogu, ale nawet nie miałam na nic sił żeby wejść. Co chwila soki, herbatki z
cytryną i miodem, mnóstwo owoców. Żeby tylko wyzdrowieć.. Nieważne! Jak najmniej myśląc o chorobie,
tylko o pozytywnych rzeczach! Jutro wyjeżdżam z klasą do Warszawy na dwa dni więc fotorelacja z tego
wyjazdu pojawi się w weekend. :) Niebawem dużo nowości na blogu! Dopiero niedawno zauważyłam,
że nie wstawiłam tu haul'a, więc niedługo się tu taki pojawi :) Zbliżają się święta, co prawda miesiąc, ale
miesiąc to nie trzy miesiące czy pół roku, więc już niedługo. Nie wiem jak podchodzić do świąt, klimat
jest inni niż w codziennych dniach, jednak to będą też inne święta. Mieszkam dalej, inaczej już jest wracając
tu do domu, do swojej okolicy. Ale wraca się z uśmiechem z tęsknotą, że chce się tu wracać. Myślę również
nad postem przedświątecznym, o prezentach i może jakieś refleksje. Zobaczymy jak wyjdzie :) Lecę
odpoczywać i się jeszcze kurować. A wam życzę miłego wieczoru :3 saluuuuuuuuuuuuut



10 komentarzy:

  1. Ja też leżę w łóżku chora, ale ja lubię sobie czasem poleniuchować (byleby to nie było za długo). Mam szczerą nadzieję, że się wykurujesz i że będziesz się świetnie bawiła w Warszawie. Obserwuję i pozdrawiam.
    DDdiamond-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ! ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia.
    Szybkiego powrotu do zdrowia. Ja tez nienawidzę chorować. Głównie dlatego że nie mam wtedy nic ciekawego do roboty a w szkole zawsze można pogadać z koleżankami i nie jest wtedy tak nudno.
    Bardzo fajny blog :)
    Trzymaj się cieplutko.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też sporo z matmy zadają...

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię chorować :/

    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj szybko do zdrówka!:)czekam na zdjęcia z wycieczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnego bloga będę tutaj zaglądać częściej.
    Szybkiego powrotu do zdrowia.
    ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę więc przetrwania w tych męczarniach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.