Like

wtorek, 11 listopada 2014

gold autumn

Post dodaję na szybko, ostatnie godziny w domu przed wyjazdem staram się wykorzystać na naukę, bo
mam jej dość sporo, a chcę już ogarnąć większość rzeczy na następny tydzień, zobaczymy czy mi się to
uda. Dwa dni temu byłam na zdjęciach z Weroniką, ponad miesiąc temu miałam sesję w Warszawie, a 
zdjęć jeszcze Wam nie pokazałam wszystkich (część na fanpage, link po lewej :) ) Tymczasem dziś chcę
wam pokazać zdjęcia gdy jeszcze była nasza złota jesień. Wybrałam się na zdjęcia z Julią i Pati. Od miejsca
dużo zależało, jak i od czasu jaki miałyśmy. Ale jak to się mówi - wszystko poszło dobrze z planem, a nawet
lepiej! Z dziewczynami jest już.. czwarta sesja chyba, jak mówiłam "zaliczyłyśmy razem cztery pory roku"
haha :) Dziewczyny po raz kolejny spisały się fenomenalnie i co sesja coraz bardziej mnie zaskakują! :)
Świetnie się z  nimi współpracuje :) Więcej o zdjęciach.. z samych zdjęć wywnioskujecie, jak Wam 
się podobają? Oceńcie sami :) Ja lecę do lekcji, za kilka dni znowu wpadnę z jakimś postem! :) 
Trzymajcie się! saluuuuuuuut



Pati 













Julia 






 


Jak wam się podobają zdjęcia? :) Piszcie! :)

18 komentarzy:

  1. Julia jest cudowną modelką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, też planuję wyjść na takie, póki jeszcze śniegu nie ma :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pierwsza modelka ma taką samą mine na każdym zdjęciu :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat na zęby ograniczał wykonywanie różnorodnej mimiki, lecz modelka ma przepiękny uśmiech :) I jak zdejmie aparat na pewno mimika będzie przeróżna :)

      Usuń
  4. Ale dziewczyny przepięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dziewczyny ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszły *-* A mi się właśnie podoba ten aparat u Pati <3
    Ja do szkoły też już prawię wszystko ogarnęłam, chociaż już mnie to meczy ._. Na szczęście za niedługo święta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza dziewczyna ma piękny uśmiech naprawdę, mega zazdroszczę! Świetnie!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne fotografie :)

    zapraszam do mnie, http://www.HistoriaPewnegoTreningu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjecia, masz talent :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2014/11/xoxo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie jesienne sesje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczną dziewczyną!!! :)
    ____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, zapraszam do obejrzenia mojego profilu! http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.