Like

sobota, 29 listopada 2014

Warsaw


Tak jak pisałam po kurowaniu się lecę do Warszawy! Ta wycieczka była inna niż wszystkie dotąd jakie 
miałam w gimnazjum. Pojechaliśmy autobusem kursowym, w stolicy poruszaliśmy się tramwajami -
raczej rzadkość na wycieczkach, ale bywa. Każdy świetnie się zorganizował i ze wszystkim zdążyliśmy
na czas. W muzeum, jak to w muzeum, czasami ciekawe, w większości nie. W Wedlu.. dwa lata temu chciałam
być podczas Nocy Muzeów, jednak się nie udało. Wtedy prawdopodobnie byłoby zwiedzanie jak dobrze
pamiętam. Jednak teraz mieliśmy "warsztaty", w postaci małego "wykładu" na temat działalności Wedla
i ogólnie czekolady. Degustacja gorącej czekolady i dekorowanie torcików :) Poza tym głównym naszym
celem była sztuka w Teatrze Dramatycznym "Król Edyp". Pierwsza moja myśl to była taka, że aktorzy będą
występować w greckich szatach, co wydawało mi się z po prostu nudne. Starożytny język bywa dla mnie
czasami po prostu niezrozumiały. Książkę przeczytałam, lecz nie wiedziałam, czy z takiej sztuki byłabym
zadowolona. Jednak moje przekonania okazały się inne. Aktorzy byli ubrani "na co dzień", język również
był "teraźniejszy". Czytając przedtem książkę wszystko nasuwało mi się wszystko po kolei co było. 
Poza tym co dodać? Wycieczki szkolne mają to do tego, świetna zabawa w cudownym towarzystwie.
Wyszło tak, że snu w moim przypadku jak i u większości osób było od kilkunastu minut do godziny.
Ale nie żałuję, bardzo się cieszę że tak spędziłam czas! :) Po powrocie do domu moje odsypianie można
zaliczyć do trzech godzin po których wstałam i zaczęłam przeglądać zdjęcia. Po raz kolejny cieszę się, że
dzięki aparatom można mnóstwo pokazać co się zdarzyło. Każdą chwilę odtworzyć na nowo. Czy to 
nie cudowne? :) Z nagrywaniem filmików.. szczerze mówiąc, zapomniałam. Tyle się działo, że zapomniałam
o tym. Jednak przy najbliższej okazji na pewno to zmienię :) Praktycznie 3 tygodnie, nawet niecałe i
święta, dwutygodniowa przerwa. Chcę ją wykorzystać jak najlepiej. Dlatego od teraz po chorowaniu
zabieram się za jakieś witaminy żeby na święta i sylwestra nie zachorować! :) A czy wy macie już jakieś
plany na sylwestra? :) Piszcie! Trzymajcie się! :) saluuuuuuuuuuuut






















zdjęcia z internetu



4 komentarze:

  1. uwielbiam wycieczki szkolne, a w Warszawie byłam nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i swietne zdjecia ;3

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.