Like

czwartek, 25 grudnia 2014

very merry christmas

Tak właściwie został jeszcze jeden dzień świąt, miałam napisać wcześniej, właśnie.. miałam. Jak zawsze
coś, co chwila coś do roboty, tu goście, znowu coś.. Zbyt mało czasu i za dużo do roboty. Zdarza się, jednak
najważniejsze, że jest jednak ta chwila odpoczynku i czas na napisanie. Jak pierwszy dzień świąt, wigilia? 
Z roku na rok odczuwam to inaczej, trudno jest opisać uczucia. Jako dziecko odczuwało się inaczej, teraz
dorastając również. To wszystko się zmienia, moje otoczenie, obowiązki związane z przygotowaniem 
do świąt. Czasami czekam tylko żeby był już 24 i będzie mniej do roboty, tylko jeść, śpiewać kolędy
i spędzać czas z rodziną. Choć mój głos nie jest wybitnie piękny, ale uwielbiam śpiewać, a kolędy szczególnie.
Ich treść chyba każdy zna na pamięć jeżeli chodzi o pierwsze zwrotki. Każdy do świąt ma inne podejście,
inaczej je odczuwa, inaczej je spędza. Poza tym dni wolne za chwilę zaczną nam mijać coraz szybciej.
Mam nadzieję, ze wykorzystam je tak jak zaplanowałam. Koniec roku zbliża się ogromnymi krokami.
Planów na sylwestra nie mam, może wyjdzie coś po prostu na spontanie? Nie martwię się o to. Może powinnam,
ale nie chcę. Czas pokaże. W dzisiejszym poście dużo zdjęć! 3 sesje które dopiero co wstawiłam kilka
zdjęć na fanpage, tu wstawię więcej, także zapraszam do oglądania! :) 

Pierwsza sesja - Z Julią i Pati, z dziewczynami nie raz już byłyśmy na zdjęciach. Współpraca z nimi
przebiega w świetnym towarzystwie, a po drugie w przeeeeświetnej atmosferze! Poza zdjęciami straasznie
dużo rozmawiamy a czas nas goni i goni :) Z dziewczynami na zdjęciach byłam wcześniej, lecz zdjęcia
postanowiłam dodać akurat na święta. Efekty? Oceńcie sami :)















Druga sesja - Z Asią i Karoliną. Była na pełnym spontanie, nie lubię, gdy jest szaro buro za oknem
umawiać się na spontanie na zdjęcia, ale zawsze coś da się wykombinować przecież! :) Z efektów jestem
zadowolona. Dziewczyny bardzo się starały co widać na zdjęciach! :) Zapraszam do oglądania :)












Trzecia sesja - Z Kasią również nie raz byłam na zdjęciach, ostatni raz mogliście ją zobaczyć pod koniec
sierpnia. Wykonałyśmy sesję o dwóch motywach w tym jeden obejrzycie dziś, a następny na dniach.
Pomimo zimna i szarej pogody też można zrobić zdjęcia! Kasia mimo zimna dała radę z czego bardzo
się cieszę :) Efekty zobaczcie sami! :)















https://www.facebook.com/JullieuPhotography?ref=aymt_homepage_panel

3 komentarze:

  1. Zdjecia robisz ładne, radziłabym jednak popracować nad pomysłami poniewaz wiekszosc Twoich zdjec jest bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to że w dwóch sesjach są wykorzystane lampki to nie znaczy że są podobne ;)

      Usuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.