Like

czwartek, 11 grudnia 2014

Współpraca z Notatek.pl - Technologia a szkolnictwo wyższe



Niedawno dostałam propozycję współpracy ze stroną internetową Notatek.pl . Nigdy nie słyszałam o tej
stronie, jednak bardzo mnie zainteresowała. Nie wiedziałam wcześniej, że taka strona istnieje, aczkolwiek
lepiej dowiedzieć się późno (choć w moim przypadku wcześnie) niż wcale. Ta strona głównie przeznaczona
jest dla uczniów oraz studentów. Znajdują się tam materiały z wykładów. Jestem w pierwszej klasie
liceum i patrząc na notatki mogę również pomyśleć w związku z tym na wybór moich studiów.
Uważam, że ta strona jest bardzo przyjazna ludziom nowoczesnym oraz mobilnym. Wobec tego zamiast
jeździć do biblioteki i przepisywać z książek materiały do nauki można wykorzystać właśnie tą stronę.
Poza niezbędnymi materiałami znajdują się tam różnego rodzaju kursy video. Dzięki temu każdy z nas
może zaoszczędzić sobie czas - a jak wiemy jest on dla nas bardzo cenny :)
Dzięki nowoczesności która nas otacza, nie musimy już drukować znalezione pomoce naukowe, lecz
uczyć się ich dzięki urządzeniom przenośnym, jest to spora oszczędność pieniędzy. Na stronie notatek.pl
wyszukujemy materiały, zaglądamy na strony wydziałów, fora dyskusyjne, strony swoich uczelni oraz
serwisy społeczniościowe. Portal notatek.pl jest rozwiązaniem problemu rozproszonych notatek w 
sieci. Znajdziemy na nim ogromną bazę notatek z każdej dziedziny nauki, przykładowo: matematyki, biologii, czy prawa. Notatki posegregowane są według przedmiotu, wykładowcy, a nawet według uczelni. Teraz bez problemu będziecie mogli szybko i łatwo znaleźć potrzebne dla siebie pomoce naukowe.
Polecam stronę dla studentów oraz uczniów! Uczniów może zainteresować to, że dzięki tej stronie można
zobaczyć materiały związane z kierunkami studiów - bardzo polecam! :) 




3 komentarze:

  1. Też jestem w 1 liceum i uważam, że to naprawdę fajna współpraca! ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post :)

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tej stronie ale już czasy studenckie mam za sobą więc raczej z niej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.