Like

piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie foto 2014!

Skoro jest podsumowanie ogólne jeżeli chodzi o doświadczenia życiowe to również jest pod względem
fotografii! Wobec tego jak było? Mnóstwo wrażeń. Nie zrealizowałam kilku sesji jakich chciałam, ale
trudno. Nie teraz to kiedy indziej, nie ma się co dołować :) Zrealizowałam inne sesje z których jestem bardzo
zadowolona i dumna! To Przede wszystkim praca modelki/modelek i moja więc przez jestem dumna za
cały nasz zgrany zespół jaki był podczas naszych sesji. Z kilkoma osobami byłam kilka razy w tym roku
na sesji, cieszę się, że zdjęcia podobają się i ktoś pragnie więcej ze mną współpracować :) To bardzo miłe.
Pomimo tego więcej innych współprac z czego bardzo się cieszę. Każda sesja to cel jaki sobie stawiam
żeby spełnić go co najważniejsze jak najlepiej. Daję z siebie wszystko. Przez ten rok uświadomiłam sobie
coraz bardziej jak kocham to robić i jak sprawia mi to ogromną przyjemność. Na pewno każdy z Was wie
o co chodzi jak się robi to co się kocha. Dziękuję z całego serca każdej modelce z którą miałam możliwość
współpracy :) Mam nadzieję, że nie raz jeszcze z tych osób jeszcze kiedyś ponownie się umówimy na
zdjęcia :) Czego pragnę w Nowym Roku? Więcej wyzwań! Nie boję się ich podejmować. Stawiam sobie
poprzeczkę którą pragnę przeskoczyć i tak co chwila. Jestem pełna energii i zapału do pracy! Zainteresowanych
sesją zapraszam do napisania! Razem zdziałamy wiele! :) I Zapraszam do obejrzenia kilku prac z roku 2014 :) 

DZIĘKUJĘ!




























3 komentarze:

  1. Jejciu, Julia serio jestes utalentowana *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. super podsumowanie roku 2014, wiele ciekawych i fajnych sesji.

    zapraszam, u mnie nowy post

    ww.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.