Like

czwartek, 5 lutego 2015

Polskie góry zimą - najcudowniejszy widok na ziemi

Hej! Właściwie pisze do was będąc u mojej kuzynki, ferie lecą z dnia na dzień coraz szybciej, a ja? Nie patrzę na ich koniec, tak jakby nie ma to dla mnie wielkiego znaczenia. Gdy czasami przejdzie mi przez myśl, że zaraz wrócimy i zero przerwy dłuższej dopiero za kilka tygodni.. Przeraża mnie to. Ale bedzie z górki. Z rana coraz jaśniej, popołudniu dłużej bedzie jasno. Cieplejsze dni dodają ogromnej motywacji i nie tylko one. Osoby będące częścią naszego życia. W nich najwieksza siła! 😊 Cudownie jest codziennie nie nudzić sie, mieć wszystko zaplanowane, bądź na spontanie lecz nadal wszystki wypełnione i nie ma czasu na nudę! W pierwszym tygodniu wyjechałam z rodzicami w góry. Po raz kolejny jestem w górach zimą i po raz kolejny wprawiają mnie one w ogromny zachwyt. Cudowne widoki, wjeżdzając na sam szczyt góry i patrząc na krajobrazy.. Wspaniałe! Na dniach postaram sie dodać wpis ze zdjęciami z aparatu a dzis krótka sklejka z telefonu. Powoli wracam na bloga, z większą siłą, motywacją i zapałem do pracy! 😊 saluuuuuut



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.