Like

piątek, 6 lutego 2015

reflection of Birthday

Piątek, 6 luty 2015 rok, dokładnie w tej chwili godzina 20:09. Za 3 godziny i 51 minut kończę 17 lat.
Choć jeżeli chodzi o większą dokładność 17 lat skończę o 17:15. Przez ostatnie miesiące z okazji jakiś
świąt, rocznic.. dochodzę do pewnych wniosków. Teraz, dziś, mając te szesnaście lat myślę co takiego
wydarzyło się w tym roku, co osiągnęłam, również co straciłam, co zmieniłam w sobie jak i w swoim otoczeniu 
z własnej bądź nie z własnej woli. Zakończenie gimnazjum było też przełomem, egzamin, bal.. Pożegnania.
Nie lubię się żegnać, lecz nie płakałam. Choć do ostatniej chwili myślałam, że będzie inaczej, lecz doszłam
do wniosku, że sama przygotowywałam się na tą chwilę, że tak musi być. Mówiąc poważnie: wygłaszałam
przemowę na zakończenie, w pamięci zapadł mi cytat "Czemu ty się, zła godzino, 
niepotrzebnym mieszasz lękiem? Jesteś - a więc musisz minąć. Miniesz - a więc to jest piękne." Oczywiście są to słowa naszej polskiej poetki Wisławy Szymborskiej :) Przed zakończeniem
gimnazjum ważne też było podjęcie decyzji gdzie chcę pójść do szkoły średniej. Długo zastanawiałam się
nad czym wybrać. Oczywiście nie był to wybór pomiędzy szkołami które mają podobny poziom, lecz
o ukierunkowanie. Dziś wiem, że podjęłam dobrą decyzję z której jestem zadowolona. Oczywiście
ostatecznie ogółem biorąc wszystko czy dobrze wybrałam wyjdzie pod koniec 3 klasy. Nowi znajomi,
otoczenie, obowiązki. Wiem jedno, że było trudno. Ale nie poddałam się, dałam radę, idę dalej. Staram
się. Samotność czasami przytłacza, brak rodziny na co dzień, gdy mam nadmiar nauki i zajęć to brak 
codziennej rozmowy. Wtedy człowiek czuje jakie ogromne znaczenie w jego życiu odgrywa rodzina.
Jak bardzo są dla nas ważni. Mało kiedy w codziennym, czasami monotonnym życiu to odczuwamy,
nawet gdy wyjeżdżamy na kilkudniowe wyjazdy bez rodziny. Wszystko wychodzi gdy zostajemy sami.
Co moglibyście mi życzyć? :D Na pewno szczęścia, żeby się udawało wtedy kiedy są marne szanse :D
 i nie poddawać się w dążeniu do wszystkich obranych
mi celów! Jest godzina 20:32 za 4 godziny i 28 minut, już będę inną Jullieu. Dziękuję za wszystko! :)
Będę wpadać tu częściej! :) miłego weekendu, kochani. saluuuuuuut


1 komentarz:

  1. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    Interesting posts, beautiful photos & design! It’s really amazing!
    Great job! I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.