Like

sobota, 14 marca 2015

winter don't come back!

Tytuł jednoznacznie mówi o tym żeby zima już nie wracała. :) Na pewno każdy z nas pamięta Święta
Wielkanocne w śniegu. Tak, to było niesamowicie śmieszne przeżycie. Tydzień temu uraczył nas śnieg
jednak na szczęście tylko na chwile. Dla mnie pewnie jak dla każdego pogoda to ważne żeby nie było
błota i tyle. Choć wiadomo gdy jesteśmy w domu, na żadne wyjścia nie mamy ochoty jest nam wszystko
jedno, a wręcz wolimy żeby wtedy była koszmarna pogoda. Bo najgorsze jest chorować gdy za oknem
piękne słońce! Dnia przybywa, jest coraz cieplej, dla mnie jest to jak najwięcej pozytywnej energii i
zapału do pracy. Lepiej organizuję sobie czas, stanowczo. Też tak macie? :) Obecnie przeziębiłam się
i jestem w domu. Matematyka to jednak nie jest moja mocna strona i siedzę przy niej już któryś 
dzień. Ale trening czyni mistrza. Albo i nie mistrza ale żeby tylko ogarnąć mniej więcej, haha.
Kilka osób śledzących mój fanpage zauważyła kilka zdjęć z sesji zimowych. Z racji że jest coraz cieplej
postanowiłam nie wstawiać ich już na fanpage tylko kilka wstawię tutaj. Sesje odbyły się w ferie,
nie miałam za dużo czasu, dlatego nie wykonywałam większej ilości sesji ale z tych jestem bardzo
zadowolona! :) Zapraszam do oglądania! :)


Alice






















Weronika










Paulina i Sandra 










2 komentarze:

  1. Jaki masz talent! Te zdjęcia sprawiły że zatęskniłam za zimą! Sesja Alice przypomina mi Krainę Narni :)
    Wszystkie sesje są piękne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia :D ślicznie każda z Was wyszła:)))))))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.