Like

poniedziałek, 23 marca 2015

zdjęcia na spontanie!

Już jakiś czas temu wybrałam się na zdjęcia z koleżankami. Właściwie.. nic nie planowałam, żadnych
szczegółów. Miejsce.. również. Kiedyś tam byłam i wpadł mi do głowy. Czasami taki reset, a właściwie
nie reset tylko zrobienie zdjęć na pełnym spontanie. Masz aparat, ludzi z którymi świetnie się dogadujesz,
tak, niczego nie potrzeba więcej! :) Po prostu zrobić to co wpadnie Ci do głowy i robisz! Polecam każdemu,
kto robi zdjęcia. Niekiedy pustka dopada każdego. Nie masz pomysłu, wizji, NIC. Lecz gdy idziesz
na taką zupełnie spontaniczną sesje wszystko się zmienia. Jak już pisałam. Z ludźmi z którymi się dogadujesz
takie sesje wychodzą najlepiej! Choć czasami więcej się nagadamy niż porobimy zdjęcia, haha. Ale
kocham to w moich znajomych, że dla niektórych wystarczy jeden sms by być na zaraz zwartym i
gotowym na przyjazd, czy pomoc. :) Wracając do sesji - jestem bardzo zadowolona! Dziś pokażę 
Wam Karolinę i Asię. A dla kolejnej mojej koleżanki poświęcę kolejny wpis. Zapraszam do oglądania.
Trzymajcie się! Miłego tygodnia! saluuuuuut

Karolina










przerobiona zieleń źle wyszła na blogspocie :( 





Asia















https://www.facebook.com/JullieuPhotography

10 komentarzy:

  1. Według mnie spontaniczne akcje zawsze są najlepsze :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna ta Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne sesje. Śliczne modelki! :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry post!
    zapraszam do mnie
    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spontaniczne decyzje najlepsze:)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ♥ u mnie takie spontaniczne sesje nie wychodzą, w sumie, żadne sesje mi nie wychodzą :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spontaniczne sesje.
    Ładne zdjęcia! :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem takie spontaniczne zdjęcia wychodzą najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy zdjęcia z kolejną koleżanką ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.