Like

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Easter!

Święta mijają. Były przygotowania i po przygotowaniach. Zawsze jest stres, masa roboty, ale za to
satysfakcjonujący koniec! Dziś dieta poszła na bok, właściwie nie "obżerałam się", lecz wszystko z 
umiarem. Ale po świętach bierzemy się do roboty, w końcu lato tuż tuż.. :) Mam w planach posty
z kolażem zdjęć z telefonu, gdyż robię ich mnóstwo. Wtedy dodawałabym więcej postów - bo z telefonu.
Czas pokaże jak wyjdzie. Lecę spać, zregenerować się i odpocząć! Tego mi trzeba :) 
Jeszcze tylko jeden dzień świąt także życzę wam żebyście spędzili je w cieple rodzinnym i
również wypoczęli! :) Wszystkiego dobrego kochani! saluuuuuuuuuut




2 komentarze:

  1. Ja też się obżerałam,totalnie haha :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia!
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.