Like

niedziela, 12 kwietnia 2015

Everyday photos!

(Wpis miał byc opublikowany w sobote rano, nie wiem dlaczego tak sie nie stało ;o)

Hej! Dzien za dniem strasznie szybko mija. Choć tak właściwie wydaje mi sie jakby święta były bardzo dawno. Dziwne odczucie. Pierwszy dzien po przerwie spędziłam na wycieczce - tak. Po
Olsztynie. Zawsze w każdej wycieczce  mozna dostrzec plusy i minusy. Ja w swojej.. Za duzo chodzenia i za długo! Dokładnie 6 godzin. Wiele miejsc bardzo mnie zainteresowało, wiele mniej, ale koniec końców wróciłam do domu i wszystko o czym marzyłam to sen.. Niestety nie mogło to tak szybko nadejść. Praca praca i jeszcze raz praca! (Niebawem napisze o co chodzi😊). Dzis tak jak niedawno pisałam dodaje wpis z telefonu. Pomyslałam ze najlepiej bedzie jak wpisy z telefonu bedą ze sklejką zdjec których robię mnóstwo na swoim telefonie. Myśle, Że taka odskocznia od zdjec z lustrzanki jest dobra. Pokazuje tą codzienność jaka mnie otacza.. Wyjmuje telefon - i robię. 😊 to lubie! Niebawem odezwę sie. A wam życzę miłego weekendu 😊



Słoneczko z rana jak śmietana 😂/artistic photography/jako iż jestem na diecie raz na jakis czas mogę pozwolić sobie na jakies "frykasy" budyń czekoladowy/jak dobrze jest wracać z Olsztyna do domu w czwartek../forsiki/ PUMA!


Diy z kapsli od Tymbarka/Aga/powrót do Oln/zastępstwo, okienko, chill/ zachód słońca/selfiaczki 


Ponownie zachód 😱/czekać na lekarza godzinę po czym on nie przychodzi? Ooo tak!/dzien wiosny/dzien wiosny klimatycznie/Zyguś ❤️/spacer jest dosłownie lekiem na wszystko!





W świetle fleszu M/session time/goście! Alice/kto mowi ze w autobusie nie mozna usiąść sie wygodnie?!/selfie/hybrydy 💅

1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.