Like

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

mondays are good

Tak, lubię poniedziałki. Jak każdego dnia muszę wstać rano, ale jak dla każdego ucznia wstać później
jest najwspanialsze co mogłoby być, ooo i skrócone o dużo lekcje - tak! :) Mimo, że dziś zaczynam 
lekcje od rana.. wstawanie jest najgorsze, ale za to nie mam żadnych zajęć, więc mam całkowicie wolne
popołudnie! Mogę wtedy ogarnąć całkowicie lekcje na cały tydzień i mieć spokój na późniejsze dni.
Dzięki temu, też mam czas na ćwiczenia. Wracając codziennie późno do domu, odgrzewając sobie
obiad, mam ochotę paść na łóżko i zasnąć. Więc poniedziałki są najlepszymi dniami na spędzenie wolnego
czasu w pełni. Ale! jakiś czas temu pisałam o tym, że wstawię zdjęcia z kolejną koleżanką. I teraz
nastał ten dzień, post :) Między innymi, moja koleżanka również bloguje, a od jakiegoś czasu.. 
uwaga uwaga... zaczęła nagrywać filmiki! Link oczywiście do jej bloga i kanału znajdzie się na dole
postu. Zapraszam was do obserwowania jej bloga i subskrypcji jej kanału! :) Nasze zdjęcia odbyły
się dość dawno. Tak dawno że kilka dni temu zrobiłyśmy kolejną sesje i nagrałyśmy kolejne filmiki.
Zapraszam was do obejrzenia stylizacji którą nagrałam. Bardzo świetnie czuję się w tej roli. Mam nadzieję,
że z czasem się bardziej wkręcę i będzie coraz lepiej: obejrzyjcie i napiszcie co o tym sądzicie! :)
Na dniach na fanpage i tutaj wstawię moją sesję z Julią z którą już dawno nie byłam na zdjęciach ale
w końcu nam się udało! :) Więcej o tej sesji na dniach, dlatego dla zainteresowanych zapraszam 
śledzenie mojego bloga i fanpage :) Ja lecę na ćwiczenia, a wam życzę miłego tygodnia! saluuuuut











                


BLOG GOSI                          KANAŁ GOSI

4 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.