Like

poniedziałek, 18 maja 2015

TANIEC TO KLUCZ DO WOLNOŚCI

Za dwa dni minie miesiąc jak nie dodaje posta, ale... to właśnie teraz się zmienia! Od jakiegoś czasu
widzę że postów jest coraz mniej, mam coraz mniej czasu żeby wejść, skupić się na pisaniu i dodać
coś. Ale jak zawsze obiecuję, przepraszam, mówię, że będzie inaczej, a  tak nie jest. Ale teraz,
nadrabiając jeszcze trochę spraw w szkole mam zamiar porządnie się wziąć za bloga! :) Planuję 
zmianę wyglądu i wszystkiego. Lubię zmiany. Kilka dni temu dość spontanicznie obcięłam włosy.
Mały kucyk mnie tak przeraża a zarazem śmieszy. Mam gęste włosy i jakoś nie przejmuje się czy
są tak krótkie (choć są średnich rozmiarów) bądź długie. Zdjęcia aktualnego nie mam jednak na 
dniach w którymś poście pokażę :D


Mniej o mnie, więcej o Temacie i sesji! Na sesji z dziewczynami wybrałam się w majówkę więc dobre
dwa tygodnie temu ale wolałam już po wszystkich sesjach i na spokojnie zabrać się za post aby wszystko
napisać w tym temacie. Z jedną z Moich Przewspaniałych Tancerek miałam "do czynienia" (jakkolwiek
groźnie to brzmi, haha :D) w pewnej sesji w zimę. Nasza pierwsza współpraca bardzo miiło się potoczyła, że
zaproponowała Mi zdjęcia o jednym temacie: tanecznym. a Dokładnie hip hop. Początkowo 
głównym celem były zdjęcia robione na konkurs, ale w efekcie wyszło również coś innego z czego 
bardzo się cieszę. konkurs już się zakończył, niestety nie udało Nam się wygrać. Jednak jeszcze raz 
bardzo DZIĘKUJĘ moim wspaniałym modelkom! Mają za sobą parę ładnych lat związanych z 
tańcem i widać jak bardzo profesjonalnie i z całym sercem do tego podchodzą :) Cieszę się, że 
 mogłam z Nimi współpracować. Marzyłam o sesji tanecznej i.. świetnie jest spełniać marzenia i 
cudownie jest gdy ludzie Ci w tym pomogą! Mogę "odhaczyć" że pierwszą sesje taneczną mam za 
Sobą! :) W najbliższych tygodniach spodziewam się pewnego projektu, jeśli będzie to możliwe 
ujawnię Wam co i jak z nim związanego. A tymczasem.. zapraszam do zdjęć! :)














poza tańcem..














6 komentarzy:

  1. Moja koleżanka kocha taniec!
    Świetne zdjęcia!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja, dobra energia na zdjęciach :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia i outfity! Pasja jest bardzo ważna, ja uwielbiam malować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.