Like

czwartek, 11 czerwca 2015

break

Codziennie myślę o napisaniu posta ale zaraz wpadam na masę lekcji i wszystko mija. Niestety, niby
cały rok w książkach ale i tak najwięcej nauki na koniec bądź ta bezradność, że nic nie da się zrobić.
Wstyd się przyznać ze zdjęcia jakie wam dziś pokażę były robione w majówkę.. Czas bardzo szybko 
leci, odkąd jestem tu w Olsztynie miną zaraz 10 miesięcy, pierwsza klasa liceum, pierwsza klasa w 
tym dużym świecie za mną. Ale co do refleksji i planów na wakacje albo wstępnego posta na temat
wakacji później! :) Za tydzień wyjeżdżam z klasą na wycieczkę do Krakowa z czym wiążę się ogromna
fotorelacja - ale to oczywiście niebawem :) Dziś, mam dość lekki dzień. W sam raz na chwilę odpoczynku
i ogarnięcia zdjęć. Nie byłam już 3-4 tygodnie na sesji, tęsknię za tym. Mam masę pomysłów i te ostatnie
nadrabianie to ogranicza, jednak niebawem wakacje z czym więcej możliwości :) Zapraszam do oglądania 
tych kilku zdjęc z Maja :) Pojutrze obejrzę wasze blogi! Trzymajcie się, saluuuuuuuuut! :)










1 komentarz:

  1. jakim aparatem robisz zdjecia?
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.