Like

wtorek, 21 lipca 2015

POWROTY, NOWOŚCI, DUŻO ZAPAŁU I ENERGII DO PRACY!

Oficjalnie mogę powiedzieć, że co planowałam, podkreślam planowałam w te wakacje już.. szczerze
mówiąc odbyło się, minęło. Mam w planach przygotować do tego osobny post, bo mam MNÓSTWO
zdjęć i na aparacie i na telefonie, więc będzie co oglądać i będzie co opowiadać! :) Przed moim wyjazdem,
około 5 lipca napisałam post ale pakowanie na dzień przed na taki wyjazd to.. najgorsza decyzja, od kilku
lat jak wyjeżdżam gdzieś na mniej więcej dwa tygodnie są to wyjazdy za granicę, gdzie wiadomo było,
jest i będzie gorąco, więc nie potrzebne mi były wtedy grube bluzy dresowe, długie spodnie czy też
skarpety frote. Ale o tym w kolejnym poście! Wracając do wpisu który koniec końców się nie pojawił..
Przez pakowanie nie zdążyłam przegrać zdjęć z Krakowa do którego wybrałam się z klasą przed końcem
roku. Dziś jak wbiłam na bloga, patrząc na ostatni wpis "11 czerwca" po prostu się załamałam. Brak czasu,
wybija z rytmu brak chęci. Oczywiście, że blogowanie mi się nie znudziło, ale czasami tyle się dzieje,
że nie mam w co rąk włożyć, bo już tyle mam w nich rzeczy :( ALE! Postanowiłam, wracam do blogowania,
do nagrywania również. Zastanawiam się nad usunięciem filmików jakie już nagrałam, ale.. to do namysłu.
Ruszam z nową, większą dawką energii i innym, lepszym podejściem do wszystkiego! :) Także przepraszam
Was za tak długą nieobecność i zapraszam na mojego bloga oraz inne moje strony w które możecie
wejść klikając w lewym górnym rogu póki co, bo zmiany na blogu też mam w planach i to nie dalekich!
Jeśli ktoś mógłby podrzucić mi jakieś rady co do wszystkiego, blogowania czy yt czy jakichkolwiek innych 
stron, chciałabym je przeczytać i czekam na nie! :)
Także.. jeśli ktoś jest ciekawy nowości to zapraszam! :) Zabieram się do roboty! :)



6 komentarzy:

  1. powodzenia w tworzeniu nowych wpisów na blogu :)

    2ndhstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wracasz. Mam nadzieję, że to był już ostatni odpoczynek od blogosfery. Super, że fajnie spędziłaś ten początek wakacji. Co do tych porad to ostatnio u mnie na blogu pojawiła się instrukcja krok po kroku jak stworzyć szablon bloga. Może się przyda :)
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pierwszy raz u Ciebie na blogu, ale zaciekawił mnie Twój wpis i dodałam do obserwowanych. :) Co do zapału , to widzę, że nie tylko mi wyjazdy służą ! :) Dokładnie z taką samą energią i ja powróciłam z wakacji, z ogromną chęcią do działania. :) Co do filmików, może lepiej nie usuwaj, bo taka osoba jak ja, która dopiero trafiła na Twojego bloga z chęcią sobie poogląda Twoje prace. :)
    Pozdrawiam.

    http://iknowhathis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super że wracasz, oczywiście nadal obserwuję, ja tez wczoraj po długiej nieobecności w końcu napisałam jakiś post, także jakbyś chciała zajrzeć to zapraszam! :)


    http://michalyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak już zaczęłaś blogować to żal z tego rezygnować!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.