Like

środa, 1 czerwca 2016

Kwiatonators

Hejka! Posta nie było długo, więc postanowiłam coś dodać. Jak już zauważyliście będę coś mówić na temat raczej znanemu
wśród polskich nastolatków fandomu "Kwiatonators". Oczywiście dla kogoś kto nie wie co to znaczy, już
wyjaśniam - fani Dawida Kwiatkowskiego. Czy należę do nich? Nie. Teraz pomyślicie, więc po co o tym pisze, skoro
nie należę do jego fanów? Otóż miałam przyjemność - tak, mogę tak to ująć, być na jego koncercie w swoim mieście.
Z przyjaciółką właściwie do roku śmiałyśmy się i życzyłyśmy sobie na urodziny "wspólnego koncertu Kwiatka" 
i tak oto miałyśmy możliwośc pojawienia się na nim. Wszystko załatwił to nam tata Domi, za co bardzo dziękuję! <3
Początkowo stałyśmy pół godziny przed występem przed klubem gdzie miał się odbyć koncert. Mnóstwo fanek,
rodziców, gdyż osoby nie mające 13 lat musiały przyjść z rodzicami. I co dalej? Po wejściu do klubu otrzymałyśmy opaski
gdyż nie posiadałyśmy biletów, na których zostałaby przyciśnięta pieczątka z kolorem. O co chodzi z tymi kolorami?
Na koncertach Dawida od (chyba) tej trasy koncertowej istnieje możliwość zdjęcia wspólnego z wokalistą. 
Lecz ten 'przywilej' mają te osoby, których kolor pieczątek jakie otrzymały będzie widniał na koniec koncertu
na 'koronie' - charakterystycznym znaku tejże trasy koncertowej. Jak koncert? Świetnie. Byłam pod wielkim wrażeniem
występu jak i pewnego zachowania fandomu (że się tak wyrażę). Otóż wiele dziewczyn powyjmowało karteczki
i podawało innym osobom z napisem "Kwiatek <3" bądź co pamiętam "obiecaliśmy, to jesteśmy" i "dziękujemy że jesteś" i
coś tego typu podobne :) Dziewczyny krzyczały podając karteczki "robimy akcję" za bardzo nie wiedziałam o co
chodzi, więc tylko się przyglądałam. Po skończonej piosence Dawid powiedział z uśmiechem "przecież obiecałem, 
to jestem". Możecie mi wierzyć bądź nie, lecz na jego koncercie czułam się jakbym spotkała się z kimś, kogo
bardzo długo nie widziałam. Kolegę, bądź przyjaciele. Kogoś kogo bardzo dobrze znałam. Obserwuję Dawida 
jak jeszcze miał photobloga, on sam jak był w gimnazjum i dodawał na niego zdjęcia i posty opisujące jego
życie, refleksje na jakiś temat. Stąd te moje odczucie. :) Koncert nie był tylko i wyłącznie na zasadzie "piosenki zaśpiewane
i do domu". Dawid miał kontakt z publicznością, często coś mówił, opowiadał o piosence którą za chwilę zaśpiewa.
To było coś nie do opisania...Wspaniałe! Na końcu z racji z tego, że posiadałyśmy opaski mogłyśmy
 podejść do ścianki i ustawić się do zdjęcia z Dawidem. Po pokazaniu koloru.. bodajże był to 
fioletowy, pojawiły się łzy szczęścia ale i smutku. Wiem - ktoś może pomyśleć, skoro nie jesteś jego 
fanką to po co poszłaś do zdjęcia i przez to nie dałaś możliwości komuś innemu, kto jest jego fanem.
Byłam na koncercie na innych zasadach z przyjaciółką niż pozostali, więc nie miałam ingerencji w to,
kto będzie mógł ustawić się do zdjęcia. A dodatkowo, osoby wychodzące z sali po zrobieniu zdjęcia widziały, że wiele osób prosiło o pożyczenie biletu gdzie była pieczątka aby wejść i zrobić sobie z nim zdjęcie.
Więc zawsze jest wyjście z sytuacji! :) Także polecam komuś, kto miałby możliwość być na jego
koncercie i choć
trochę zwrócił na niego uwagę i nie powtarza w kółko "idol tylko dla 13-latek". Jest takim samym wokalistą
co inni, nie każdemu jego muzyka musi się podobać i nie każdy musi tego słuchać. Tymczasem ja wracam do
lekcji i mam nadzieję, że pojawię się tu niedługo, nie jak teraz, że po 1,5 miesiąca! I oczywiście pozdrawiam
jednego z moich czytelników który często w szkole domaga się postów, haha XD 

SALUT



















5 komentarzy:

  1. Nie udało mi się kupić Ci biletu na 18 to chciaż mogłam wejście VIP zorganizować! Atmosfera na koncercie była super i dało się wyczuć tą więź artysta-fan. Swoją drogą Dawid o wiele lepiej radzi sobie na żywo, niż na nagraniach studyjnych.
    A za rok idziemy na kolejny koncert Kwiatka, jako że 'obiecał, więc będzie'!
    - your bae ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak sprawiłaś ogromny prezent! ❤️ Obiecał, wiec musi byc! 💓

      Usuń
    2. PS bardzo ładna ta Bijonss, normalnie miłość od pierwszego spojrzenia 😈💗

      Usuń
    3. Samouwielbienie sie pokazuje!

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo! :) Pomadka Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick nr 12 :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.